Čakalne Dobe

Čakalne dobe

Odgovorna oseba za čakalne sezname je gospa Darinka Feher.

NAROČANJE

V  naši ustanovi  smo pričeli z e-naročanjem pacientov v specialistične  ambulante. Za naročilo pripravite vašo 13 mestno številko e-napotnice in vašo številko zdravstvenega zavarovanja. Seznanjamo vas, da s predajo vaših osebnih podatkov soglašate z začasnim ogledom v vaše osebne podatke navedene na e-napotnici. Z zaključkom postopka obravnave pri informatorju preneha veljati tudi začasna pravica do vpogleda v vaše osebne podatke.

Naročanje oz. vpis v čakalno vrsto za posamezne specialistične ambulante  poteka na tel. št.  01 4368182  ali  041 737 033 od  9.30 do 16.00 ure oz. lahko oddate potrdilo o izdani napotni listini – napotnico na  recepciji Medicinskega centra Ljubljana vsak delovni dan od 8.00 do 19.00 ure, v petek od 8.00 do 15.00 ure. Na pregled se lahko naročite tudi prek e-mail naslova info@surgery-bitenc.com. Ob naročanju v čakalno vrsto obvezno navedite vašo telefonsko številko.

Odgovorna oseba za čakalne sezname je  ga. Darinka Feher

V skladu s Pravilnikom o najdaljših dopustnih čakalnih dobah za posamezne zdravstvene storitve in o načinu vodenja čakalnih seznamov mesečno do 5. dne v mesecu na spletni stran Kirurgije Bitenc objavimo čakalne dobe za posamezne zdravstvene storitve.

Na spletnih straneh IVZ RS so objavljene nacionalne čakalne dobe, najkrajše čakalne dobe za posamezno zdravstveno storitev na nivoju države. Pacient lahko tako na podlagi pravice do proste izbire zdravnika in izvajalca zdravstvenih storitev izbere tistega, ki ima najkrajšo čakalno dobo. 

Vse čakalne dobe lahko preverite na spletnih straneh Nacionalnega inštituta za javno zdravje: Čakalne dobe na koncesijske storitve

Čakalne dobe so vezane le na prvi pregled pri izvajalcu na primarni ravni zdravstvene dejavnosti ali pri zdravniku specialistu na sekundarni in terciarni ravni zdravstvene dejavnosti.

 

Zdravstvena storitev, ki je označena s stopnjo nujnosti »nujno«, se izvede takoj, vendar najpozneje v 24 urah in ni predmet čakalne dobe oziroma čakalnega seznama. Če je na vaši napotnici stopnja nujnosti označena z »nujno«, vam svetujemo, da se z napotnico in kartico zdravstvenega zavarovanja takoj osebno zglasite na ustrezni kliniki ali oddelku.

NAPOTNA LISTINA - NAPOTNICA

Na dan pregleda, če boste preiskavo opravili na napotno listino, s sabo prinesite vašo zdravstveno izkaznico ter morebitno zdravstveno dokumentacijo o vaših prejšnjih preiskavah.

V primeru, da nimate sklenjenega dodatnega zdravstvenega zavarovanja, morate stroške v višini 20 % vrednosti opravljene storitve plačati sami.

Če se boste na pregled naročili z napotno listino, je za večino preiskav predvidena čakalna doba (pri nekaterih nekaj dni, pri drugih ambulantah pa nekaj tednov). S klikom na ČAKALNE DOBE lahko preverite, koliko časa bi morali za pregled v posamezni ambulanti čakati.

O STOPNJI NUJNOSTI preiskave odloča napotni zdravnik. Z novim zakonom so se spremenile tudi stopnje nujnosti na napotni listini - napotnici in tudi rok, do kdaj mora pacient zdravstveni ustanovi predložiti napotno listino. Če tega ne stori pravočasno, napotna listina preneha veljati.

  • napotna listina s stopnjo nujnosti NUJNO: predložiti najpozneje v 24 urah od izdaje (v naši ustanovi urgentnih ambulant nimamo, zato se mora pacient z napotno listino stopnje nujnosti NUJNO prijaviti v ustanovo, kjer imajo urgentne ambulante)
  • napotna listina s stopnjo nujnosti ZELO HITRO: predložiti v petih dneh po njeni izdaji
  • napotna listina s stopnjo nujnosti HITRO ali REDNO: predložiti v 14 dneh po njeni izdaji 

Kako se lahko naročite na preiskavo? (PDF)

Pravice pacientov (PDF)

Pravilnik o varovanju podatkov (PDF)

Tabele čakalnih seznamov in odgovornih oseb (PDF):

KAKOVOST

V naši ustanovi  se s kakovostjo v zdravstvu ukvarjamo že od samega začetka.  S strokovno in organizacijsko zasnovo omogočamo svojim zdravnikom in ostalemu osebju pogoje dela, v katerih se posvečajo pacientom od začetnega pregleda do operacije in pooperativnega zdravljenja in spremljanja. Pacientom je poleg skrbne nege in prijaznega osebja zagotovljeno tudi udobno bivanje.

Osnovna naloga osebja je nadzor in izboljševanje delovnih procesov, ki vplivajo na kakovost dela in varnost pacientov, njihovih svojcev ter zaposlenih.

Da svoje delo opravljamo odlično, nam potrjujejo tudi uspešno pridobljene mednarodne akreditacija AACI, American Accreditation Council, DNV GL'S I in priznanja in pohvale  naših pacientov.  

KAZALNIKI KAKOVOSTI

Merjenje rezultatov našega dela je nujno za njegovo vrednotenje, omogoča prepoznavanje dobrih praks in priložnosti za izboljšave. Z meritvami lahko spremljamo tudi učinkovitost ukrepov, namenjenih doseganju boljših rezultatov. Ministrstvo za zdravje je v sodelovanju s partnerji v sistemu zdravstvenega varstva oblikovalo Priročnik o kazalnikih kakovosti, ki predstavlja pomemben mejnik v razvoju tega področja. Nabor kazalnikov na nacionalni ravni in metodologijo njihovega spremljanja, je potrebno neprestano prilagajati potrebam in novim spoznanjem stroke. 

Kazalniki kakovosti (PDF):